جلسات آنلاین نیمه‌خصوصی



هفت جلسه‌ی آنلاین ۹۰ دقیقه‌ای نیمه‌خصوصی با ظرفیت حداکثر شش نفر برای تمرین و رفع اشکال






محتوای جامع



۵ هفته محتوای جامع طراحی اختصاصی لینگمی بر اساس سناریوهای کاربردی انگلیسی در آمریکای شمالی شامل گرامر، مکالمه، لغت و تلفظ






تمرینات کلاس



صدها سؤال و تمرین گرامر و لغت و ده‌ها تمرین خلاقانه‌ی مکالمه و تصحیح توسط منتور








پشتیبانی آموزشی


۶ هفته پشتیبانی همه‌ جانبه که شامل مشکلات و سوالات آموزشی و فنی می‌شه. 




تمرکز روی مکالمه



کلاس‌های لینگمی جامع هستند و روی همگی مهارت‌ها کار می‌شه اما تمرکز اصلی مکالمه‌ست و ده‌ها تمرین خلاقانه‌ی مکالمه طراحی شده تا زبان‌آموزها در جلسات آنلاین و با همکلاسی‌ها مدام تمرین کنند.





معلم حرفه‌ای



هر کلاس یک معلم حرفه‌ای داره که بهش منتور می‌گیم. منتور در طول ترم همراه شاگرد پیش میره بهش آموزش می‌ده تمریناتش رو تصحیح می‌کنه بهش فیدبک می‌ده و در انتها بهش نمره می‌ده.



 

 

قدم اول ثبت‌نام در کلاس‌های لینگمی

قدم اول: بر اساس نتیجه‌ی تعیین‌سطح می‌تونید در یکی از ده سطح کلاس‌ها ثبت‌نام کنید.

تعیین‌سطح ما کاملاً آنلاین برگزار می‌شه و از یک سری سؤال تستی٬ جای خالی٬ صوتی٬ و ضبط‌ کردنی تشکیل شده. سؤال ضبط کردنی در واقع سؤالیه که برای جواب دادنش یه فایل صوتی برای ما ضبط می‌کنید. این موضوع به ما کمک می‌کنه از نتایج تعیین‌سطح مطمئن‌تر بشیم. این بخش برای سنجیدن بهتر مهارت حرف‌زدن و تلفظ شماست.
تعیین‌سطح حدوداً نیم‌ساعت زمان می‌بره و بعد از اتمامش تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد نتیجه‌ش مشخص می‌شه که می‌تونید از داخل داشبورد ببینید.
در حال حاضر، فقط برای شرکت در کلاس‌‌های لینگمی باید تعیین‌سطح بشید و برای تهیه‌ی بسته‌های آموزشی خودخوان نیازی به تعیین‌سطح ندارید.


 

 

سطح‌بندی دوره‌‌های جامع زبان انگلیسی

برای سطح‌بندی از متد کالج ترینیتی کمک گرفتیم و با یک سری تغییرات، کل مبتدی تا پیشرفته رو در ده سطح طراحی کردیم که طبق جدول زیر می‌تونی معادل سطح‌های ما رو به CEFR ببینی.

هر سطح یا گرید در یک ترم شش هفته‌ای آموزش داده ‌می‌شه. 






برای جزییات بیشتر به لینک زیر بروید